Workshop Prezență Executivă – O călătorie către evoluția ta profesională

Mihai Stănescu are plăcerea să te invite la cea de-a treia ediție a evenimentului Workshop – Prezență Executivă.

Workshop-ul are ca scop educarea și transformarea mentalităților și comportamentelor din cadrul organizațiilor pentru o mai bună performanță în ceea ce privește atributele personale ale managerilor români. Nicio persoană nu ajunge să ocupe un job de top, să încheie o afacere extraordinară sau să dezvolte o ierarhie semnificativă fară Prezența Executivă. Aceasta este o combinație impresionantă de încredere, echilibru și autenticitate, menită să îi convingă pe toți din jur că sunteți persona potrivă indiferent de contextul profesional.

Alege să fii un om de afaceri pregătit!

Data: 10 octombrie 2017
Locația: Unicredit Tower, Bd. Expozitiei 1F

Descriere generală

Conceptul de Prezență Executivă are la bază trei capitole esențiale: Ținută, Comunicare și Comportament. Dacă aceste elemente nu sunt gestionate corespunzător ele pot distruge cariera profesională a oricărui om de afaceri.

Află de la evenimentele trecute cum o să înveți în cadrul acestui Workshop să evoluezi profesional prin Ținută, Comunicare și Comportament.

Cui i se adresează evenimentul?

Directori, manageri, business unit lideri, team lideri, coordonatori de echipe;
Specialiști cu profesii liberale, antreprenori;

Workshop-ul te învaţă:

Să semnalezi celorlalți că deții toate atributele necesare reușitei în business;
Să eficientizezi prezența la locul de muncă;
Cum poți câștiga în urma provocărilor profesionale pe care le înfrunți;
Cum să creezi încredere şi credibilitate faţă de persoanele cu care interacţionezi zi de zi;
Să identifici punctele forte individuale şi cum poţi să le maximizezi pentru o evoluţie profesională continuă;
Să primeşti feedback pentru a înlătura eventualele blocaje personale cu scopul dezvoltării unei Prezenţe Executive;
Să dezvolți capacitatea de a oferi răspunsuri sub presiune;
Cum să foloseşti limbajul verbal şi corporal pentru a-ţi creşte influenţa;

Temele prezentate

Reguli de ținută, comportament și comunicare indispensabile în organizații și în viața de zi cu zi;
Menținerea calmului în situații stresante la locul de muncă;
Asumarea deciziilor în situațiile de criză;
Modalitatea de utilizare a limbajului non-verbal pentru a realiza o comunicare eficientă;
Importanţa aspectului personal în relaţiile profesionale;
Defectele fundamentale ale discursului în mediul de afaceri şi cum influenţează acesta imaginea profesională;
Feedback-ul pe Conceptul de Prezentă Executivă: cum îl oferim angajaților pentru a crește nivelul companiei;
Tehnici de proiectare ale unei imagini de lider şi de încredere chiar şi în circumstanţe tensionate;
Empatia la locul de muncă: înțelegerea cel mai eficient proces de apropiere între lider și angajat;

Pentru înregistrare completează formularul de mai jos:






Taxă de participare:

  • Early Bird: 200 EURO (+TVA )
  • Standard: 250 EURO (+TVA )

Discount de grup:

  • 4 participanți + 1 participant înscris GRATUIT

*Discounturile de grup și cele de early bird SE CUMULEAZĂ.

Mihai Stănescu este psiholog şi antropolog, activând drept coach şi consultant din anul 2000. Din 2003 este fondatorul firmei RoCoach, în cadrul căreia oferă servicii de coaching şi mentoring oamenilor de afaceri şi managerilor din organizaţiile autohtone şi internaţionale

În ultimii 16 ani a implementat proiecte de dezvoltare organizaţională prin coaching cu peste 500 de companii private din Romania şi Sud-Estul Europei (Austria, Grecia, Ungaria, Bulgaria), în total având practicat peste 10.000 de ore de coaching executiv.

În 2007 si 2013 a avut onoarea de a primi premiul “Coach Of The Year”, ca recunoaştere atât a contribuţiei sale în creşterea notorietăţii coaching-ului în Romania, cât și a rezultatelor activităţii de coaching.

Mihai Stanescu